hmm.. jaa!

denna dag har varit... chill!
vaknade typ vid 1 först, då gick jens upp men jag låg kvar i sängen och somna om, gick upp typ vid 3 sen kanske.
vid 5 så åkte han och jag till Vapiano och åt, det blev alltså min frukort, lunch och middag :D
när han sen skulle till gymmet och sedan jobbet så åkte jag hem till min kära mor och pratade lite med henne om livet, mysigt ;D har precis varit nere och handlat såna saker som chips och godis, kan inte bli bättre!
får se om man kanske ska ta och sova hos jens ikväll igen, men jag kommer anyagligen sova när han kommer hem för jag är väldigt trött!! ;)

men nu ska jag ladda ner en film sen så får jag se vad som händer!! ;D


Love it!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0