hmm

jag har precis varit och handlat mat till mig, coola och chips till mig och jens..
han ligger fortfarande och sover så jag antar att han inte mår speciellt bra idag..
jobbigt att festa när man inte gör det så ofta :P
haha men jag sitter iaf och kollar på harry potter jusst nu, så sjukt !! längtar tills nästa film kommer ut, fatta vilket hysteri.!!! gosh säger jag bara!!
jag ska ta och försöka vecka jens snart, eller så låter jag honom bara sova tills han ska jobba i morgon, han ska ju upp vid ca halv 8 eller något för att åka till allsången, haha inte så kul för honom, kommer nog bli en jobbig dag, menmen vad ska man göra, he has to do his duty!!

nu ska jag se resten av filmen sen blir det väl att lägga sig och sova, känns som att det är de ända som finns att göra här, orkar ju inte heller festa idag!
ha det sålänge <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0