!

sitter nu hos jens... Bara sena inlägg märker jag ;)
idag så gick jag upp vid ca halv 4 or something.. jens måste börja väcka mig tidigare!
fixade mig lite och åkte in till stan där jag träffa linn och amanda!
åt lite gott på sandys! GREAT haha ;D

sen drog vi till sollentuna där amandas mamma bor där det skulle bli fest, men blev ett helt vanligt chillkrök istället, men det var kul att träffa kevin och sebbe igen som man inte träffat på år och dar! ;)
efter ett tag blev det stelt så fick skjuts in till stan av en snubbe och sen tog jag taxi därifrån till gärdet, mycke bra mycke bra!

FUCKING SHIIIT!!
det kom fram ÄCKLIGASTE snubben på sergels torg som var svart (no efence) och hade mega rastaflätorna, han började snacka med mig när jag höll på att vinka taxi, och han fråga mig vart jag skulle och varför jag hade bråttom, samt om jag inte skulle festa vidare med honom i hans place. usch usch usch!! jag blev typ Jätte rädd och ville att han skulle försvinna, när det kom en taxi så tog jag seriöst första bästa jag såg och typ SPRANG därifrån!! jag höll på att döööö!! LÄSKIG!!
jaja no shit sherlock jag ska iaf sova nu!! min bebis kommer väl hem om några timmar
hoppas att han kan vara tyst!!
nattinatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0